Work-life uit balans? Bel frank

Blog

“Kon ik mijzelf maar klonen. Er zijn gewoonweg niet genoeg uren in een dag”.

Het kunnen delegeren is belangrijk om je business te vergroten en een betere work-life balans te krijgen. Natuurlijk heb je al geprobeerd om zaken te delegeren en wellicht kwam je erachter dat het voor jou “niet werkte”. “Ik heb geen Personal Assistant nodig. Dat kost mij teveel werk. Dan moet ik niet alleen plannen wat ik moet doen maar óók wat mijn PA moet doen!”

Te weinig focus?

Loop je al een tijd rond met te weinig focus, motivatie, energie, concentratie en doorzettingsvermogen? Heb je al een aantal dingen geprobeerd maar zonder langdurig resultaat?

Uitnodiging! – Hoe herken je stress bij je medewerkers? (of bij jezelf?) 🤷‍♂️

Ben jij ondernemer, directeur of manager? Ben jij verantwoordelijk voor het welzijn van jouw medewerkers en teamleden? Dan is dit mini-seminar voor jou bedoelt! 👍

Zou het niet logisch zijn om je even te resetten voordat je aan een volgende taak begint? 

Iedere dag verliezen we enorme hoeveelheden focus, drive en emotionele energie doordat we te lang achter elkaar doorgaan. Zou het niet logisch zijn om je even te resetten voordat je aan een volgende taak begint? 

De komende tijd vanuit huis werken? Hier 9 tips.

Je mag vanaf nu thuis werken totdat het weer veilig is op kantoor. Je krijgt nu minder impulsen van je collega’s. Het is belangrijk, dat je een dagroutine voor jezelf ontwikkelt.

We kennen ze allemaal wel de Frans Bauer collega …

Je bent geconcentreerd aan het werk en dan ineens staat hij daar, de ‘Frans Bauer’ collega

Slimme Mensen Doen Weleens Domme Dingen.  

De domme beslissingen die wij maken, hebben weinig met onze intelligentie te maken. Maar eerder met het ongeduld je intelligentie te gebruiken. 

Wat is jouw chronotype

Een ‘slaaparts’ zegt dat er vier typen mensen zijn. Hieronder vind je de ideale dagelijkse routines voor elk van de 4. Welk chronotype ben jij?

Kun jij nee zeggen?

Steeds meer mensen komen naar mij met de mededeling dat het ze allemaal teveel wordt.

Slimme timemanagement tips voor grip op je werkweek

5 Direct bruikbare tips voor het omgaan met je e-mail.

Herkennen van en omgaan met manipulatieve mensen.

1/3 van het werk gerelateerde verzuim wordt veroorzaakt door werkstress. Daarmee is stress op de werkvloer beroepsziekte nummer 1.